19 maj 2012

No reason

Har blivit helt hopplös på att skriva här. Och helt hopplös på att kunna sova om nätterna. 

Var på magnetröntgen igår. En ny upplevelse, men man kan ju också hoppas att man inte behöver göra något sådant igen. Den brummar och låter och har sig när man ligger där helt stilla. Man fick åtminstone ligga där i en halvtimme och lyssna på musik, så helt åt skogen var det nog inte. 

Sedan fick jag uppleva det där med att bli skjutsad i en säng, om ni förstår vad jag menar. Efter undersökningen skulle jag ligga kvar på britsen och rullades sedan iväg till ett skilt rum där jag fick mina saker och sedan var allting klart. 

Åkte på jobb, behövde inte jobba länge. Fixade besiktningstid till min bil. Handlade och åkte hem. Sedan på kvällen blev det bio och en sväng till subway innan filmen började. Efteråt blev det ännu tre filmer innan jag så småningom lyckades somna. 

Idag, lördag är en "aldrig-stiga-upp-och-se-en-massa-filmer"-dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar