17 maj 2012

Sometime soon

Vilken rafflande dag det har varit idag med kvartsfinalerna i hockey! Norge är utslaget. Kanada är utslaget. USA är utslaget. Sverige är utslaget. Och vilken fantastiskt spännande match det var mellan Finland och USA! Alltså WOW

Jag tror nästan ingen behövde se på matchen av våra närmsta grannar för att veta hur det gick. Det blev lite väl spännande för att vi kunde hålla ner volymen. Men det är kanske helt ok när det är Finland som spelar i hockey. Fantastiskt spel var det och så hade jag ett ganska fjolligt men bra sällskap också. 

Hockey-sällskapet ML&Oskar
(bilden är från förra fredagens SFC - Like a Sir)
I övrigt har jag återigen svårt att sova om nätterna. Inatt kommer det faktum att jag ska till sjukhuset imorgon förmiddag inte hjälpa mot sömnlösheten. Imorgon blir det magnetröntgen, och inom en vecka borde jag få veta huruvida det blir operation eller inte. Nåja, sedan får jag spendera eftermiddagen med mina favorit-eftisbarn och sedan blir det film-fredag efter jobbet. 

Kanske några av dessa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar