1 juni 2012

Atjo!

Sista dagen på jobbet avklarad och jag måste säga att det märks att man bara hade ettor på eftis - det pga. deras brist på entusiasm över sommarlovet - något som man kan se hos nästan alla andra elever. 

Har också tampats med min allergi och redan tidigt på dagen tappade jag bort räkningen på hur många gånger jag nysit. Plus att när jag senare hade filmkväll och försökte spara lite krafter och krya på mig lite inför morgondagens studentfester var det näsdukarna och inte något av limsan eller godiset som var min bästa vän. 

Inte är det annars någon som vet om/känner någon som har en lägenhet (etta) som blir ledig till hösten som man får hyra i  centrum eller i vöråstan? Skulle vara tacksamt! Har fått en del svar på min annons men de flesta lägenheter över smärtgränsen och någon som är på gränsen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar