31 maj 2012

Unable to move forward when everyone else moves forward

Jag älskar färgen på himlen som nu vilar över Vasa - de åskblå molnen! Älskar verkligen åska! Det ända jobbiga är att jag har en tendens att alltid behöva göra något via nätet när det åskar, men det går ju inte så bra. Sista maj är det nu också dessutom, så chansen att få vara med om ett riktigt åskväder blir bara bättre!

Har idag spenderat min näst-sista eftermiddag med mina favorit-eftsibarn som nu äntligen lärt sig mitt namn - eller åtminstone två av barnen, tvivlar lite på att killen kan mitt namn ännu. Skönt också att få åka till jobbet med min egna bil! 

Efter jobbet blev det att laga sig klar att åka på examensfest till Sundom, en av mina vänner och media-personer i Sion fick sin mediaassistent-examen idag så vi åkte dit för att fira henne. Hon hade även en liten tävling - frågor om henne och sedan 15 foton av henne då man skulle gissa hennes ålder, väldigt svårt!

En del av kvällens fest-sällskap. Lika fjolliga som vanligt var de också. :)
Kvällen spenderades senare med en skol-deadline (hör och häpna) och frustrationen över min hesa röst som väljer att spricka nu som då samt min näsa som bestämt sig för att börja rinna efter att ganska duktigt stått emot min pollen-allergi ett bra tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar