17 juni 2012

Beautiful week, weekend and Sunday!

Kämpar för att kunna hålla ögonen öppna en liten stund till så att jag hinner leta fram pyjamasen och lite annat innan jag ger upp för att trilla i säng och sova en ordentlig natts sömn.

Gårdagen bestod då av en massa undervisning - bra och relevant undervisning - samt chill och grillning. På kvällen drog sedan jag och två andra in till stan för att joina upp med en en fjärde typ. Tre av de fjolligaste killarna jag känner! Det blev en galen natt ute med flipp, skratt och sjuka magmuskler, övertrötthet och för mycket socker. Det hela slutade med att vi kom hem alldeles för tidigt - kl 7 på morgonen efter att man då redan haft lite över en vecka med för lite sömn. Smar? Njä. Värt det? Absolut!



Var förstås helt halvt förstörd idag. Men jag har faktiskt varit förvånansvärt pigg. Ledarhelgen nådde sitt slut med ett sista undervisningspass samt städning. Åkte sedan in till stan med full bil och åkte nästan direkt till Sion för att börja förbereda kvällens Gardenparty! 

Det blev en fantastiskt lyckad kväll. Vädret blev fint trots mulet väder både före och efter. Feelisen på topp och runt 100 besökare hade vi. Grillning, stå upp-komik och chill. Lite kris där i början när jag insåg att ingen varit och handlat korv eller ingredienser till grillspetten, men allt löste sig och det blev ett helt fantastiskt gardenparty!





Är nu äntligen hemma efter närmare sju dygn ute på Vassor - det har sin charm, javisst, men nu ska det verkligen bli skönt att sova! Ska bara tömma sängen på ouppackade väskor och sedan sova. Länge!

Tack för en helt fantastisk Söndag med favoritsysselsättningen samt en fin vecka ute på Vassor!

Btw. har redigerat den senaste veckans inlägg lite, så nu finns det bättre bilder (samma, men bättre och större) bilder från den gångna veckan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar