19 juni 2012

Sleeping

Har lyckats tappa bort vecko-rytmen igen och har nästan ingen koll på vad det är för veckodag mera. Efter mer än en vecka med sömnbrist och full rulle har jag nu absolut inget inplanerat. Bara att ladda batterierna.

Jag har sovit, massor. Jag har varit läst en hel del och sett någon film. Inget ansträngande alltså. Har haft det riktigt skönt och börjar kanske så småningom ta igen alla förlorade sömn-timmar. Har inte riktigt på koll vad som händer under midsommar, men det brukar ordna sig det också.

Nu ska jag återvända till min bok och min sköna fåtölj och så småningom krypa till kojs för att få sova ännu en hel natt och sedan få sova (nästan) så länge man vill. Otroligt hur ett barnläger bara drar musten ur en. Men det har nog varit värt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar