29 juni 2012

I would love to try making a career out of this

Visst är det väldigt roligt att vara omringad av mycket fint folk hela tiden, men efter en tid kan man bli lite "apatisk" och vilja dra sig undan bara för en stund. Speciellt om man kanske är van att konstant ha folk runt sig. 

Idag har det återigen varit en helt bra dag. Skönt att komma hemifrån några dagar och bort från de rutiner man ändå har. Idag har jag haft en snabb-kurs i att vara Eventmanager, jag hade i alla fall väldigt roligt, och jag tror och hoppas att det jag sade uppskattades och kommer till nytta. Tänk om man kunde göra sig en karriär på det?


Jag har preliminärt fått jobb till hösten vilket är skönt med tanke på ekonomin som kan bli lite ansträngd efter flytt till helt eget ställe. Jag har skrattat massor. Ätit sommarens andra bollglass. Spelat lite (väldigt lite) volley. Ätit mat på JP med två fjollor som också är mitt sällskap här. Fast oftast är det en lite större av skara människor runt oss hela tiden. Eller runt Kim.



Kvällen har bestått av lite flipp, men även en liten paus från allt. Jag har i princip bestämt datum för när jag ska åka ner till Åland, och samtidigt insett att jag borde flytta nästa vecka om jag vill flytta inom juli för efter nästa vecka fram tills jag börjar jobba börjar så småningom vara ganska fullbokade. Tänka sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar