28 juni 2012

There's so much more than I ever knew


Har kört söderut idag och befinner mig nu i Närpes. Som vanligt när man åker till närpes så blir det aldrig som man tror att ens vistelse ska bli. Och inte blev man besviken denna gång heller. 

Har suttit en stund på kurs. Sedan härjat lite längs långa kurviga vägar med min favorit-bil. Jag har för första gången kört med släpvagn och det var en helt intressant upplevelse. Plus att jag fått beröm för mitt körande med släpvagn. 


Det blev volley ute vid Fagerö och däremellan glass. Bara så att ni vet har de de största boll-glassarna. Jag köpte med en boll, och det såg minst ut som två bollar. Nice! Därefter åkte vi iväg till en villa med några fina typer och spenderade någon fin timme där också. 



Nu är det tack och gonatt och imorgon kl 12 blir det min tur att dra kurs på FMC; eventmanager. Kanske någon som vill joina? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar