1 augusti 2012

I know You'll keep your promise

Har inte gjort så mycket vettigt idag, och planerar inte heller göra det de närmaste dagarna utan njuta av att vara helt ledig i ännu någon vecka. Och inom en vecka borde jag också få veta om jag får börja jobba på eftis till hösten, beroende på om de hittat någon eller inte. I princip är det klart, men. 

Har ätit lunch på balkongen med finaste Josefine, utöver det så har jag inte sett henne mycket - helt förståeligt när hon är brudtärna på ett av lördagens bröllop och har planeringsträffar och saker att fixa mest hela tiden. Men en fin lunch på balkongen fick vi i alla fall. 

Eftermiddagen och spenderades med S, provkörandes skrället (bilen) och sedan åkte vi till min faster för att byta bil, till en som inte krånglar. Jag länsade Lidl innen i stan på jordgubbs-sorbé och somnade senare på soffan tills Josefine kom hem igen. Vi kollade en film och efter att J somnat spenderade jag en god stund ute på balkongen filosofierande medan månen flyttade sig över natthimlen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar