2 augusti 2012

What are you dreaming of?

Hamnade in på lite bröllops-förberedelser en liten stund, så går det när man har brudtärnan som inneboende denna vecka. Lite media-funderingar bara. Utöver det har jag chillat på balkongen, städat lite och skämt bort J med middag på balkongen och Ben&Jerry's tills hon kom hem. 


Vi har talat massor; om visioner, drömmar, administration, att vara med och ordna bröllop/konferenser och personlighetstyper. Vi har visionerat och drömt om framtiden, talat om det som vi brinner för, haft nostalgi-tripp när vi talade om de senaste konferenserna man varit på. Bläddrat igenom gamla Flow Chart's och mycket mera!


Att drömma om framtiden och diskutera det man drömmer om att få göra, få vara med om, och fundera på vad framtiden för med sig är så spännande! Hjärtat som ropar "Jag vill, jag vill, jag VILL!!" när man talar om det man drömmer om. Man blir entusiastisk och bara längtar efter att den drömmen en dag kan få bli verklighet. Tänk om. Ja! Tänk om! 

Eventmanager är det jag brinner mest för just nu. Jag drömmer om att få vara med och planera och ordna konferenser. Vara med och förbättra evenemang, möten, konferenser. Det finns så mycket potential! Jag drömmer om att få vara med och ordna fler EC'n, fler Sommarkonferenser, och så mycket mer! En längtan att få vara med och göra det jag drömmer om brinner inom mig så starkt!

Vad är ditt hjärtas dröm? Vad drömmer du om? Vad får ditt hjärta att bara härja runt i bröstkorgen på dig av längtan? 

We'll be the dreamers of Your dreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar