15 augusti 2012

Opportunity

Dagen då 6st FKF-killar flyttat in i höghuset. Att döma av de saker de burit in idag borde de ha ett eget gym, spel-hörna (data-/tv-spel) och ett musikrum med flera gitarrer med tillhörande förstärkare. Slut på friden i huset? Njah, vi hade redan tidigare några "partajjare" här - men nu är de (vi) fler. 

Vet inte vart jag ska placera mig sjäv, det beror kanske på från dag till dag och vad man har för sällskap. Utöver det har jag fått spontant-besök av några nära vänner som nu också flyttat in till stan igen. Mera spontan-besök säger jag bara!

Jag har fått mail av Hillsong Stockholm idag också. Det som resultat av ett litet vilt och spontant ögonblick från min sida i förra veckan. Jag skickade och frågade om det var möjligt att få komma dig på "studiebesök" (för att förklara det bäst) - lära mig mer om eventmanager och hur de administrerar möten osv. Det bl.a med tanke på att de har fyra möten varje söndag som ska sättas ihop och genomföras.

Så, nu idag fick jag svar - jag är välkommen dit nu i höst och se en söndag och vara med i ett team - kanske få vara med och göra/hjäpa? Jag vet inte ännu. Jag skulle höra av mig när det skulle passa och antagligen få veta mer då också. Men, möjligheten finns och det skulle vara väldigt intressant och lärorikt! Det var bara den ekonomiska biten då som kan sätta käppar i hjulen. 

1 kommentar: