24 augusti 2012

Tell me it's going to be alright

Chill innan jobbet med lite NCIS. Åkte på jobb hela eftermiddagen. Kom hem igen en sväng för att varva ner, kommunicera lite med min designer för söndagens möte. Ringde också min åländska syster för att gratta henne på födelsedagen (Grattis!!) och sedan blev det att åka iväg till Sion. 

Väl i Sion blev det möte med pastorn och administratören; läges-check över media - mitt huvudansvar -  planering och lite prat om hur hösten ser ut. Nu har jag lite mail att skicka ut och sedan hålla tummarna på det bästa. Be? Ja, det gör jag redan. 

Efter mötet rullade jag och min bil nedför backen till minimani för att träffa Edith. Vi handlade och åkte sedan till mitt för att laga middag tillsammans. Eller, till slut var det i princip bara Edith som tillagade maten. Och riktigt gott blev det också! Borde verkligen bli bättre på att hitta nya och billiga recept. Tips?

En riktigt fin och mysig middag blev det och tiden den flög iväg. Snart blev klockan mycket och det var dags att plocka undan middagen och säga hejdå för denna gång och börja förbereda sig mentalt på en till jobbdag innan det är helg samt skriva några mail innan natten tar vid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar