25 augusti 2012

Charming?

Jobb - "hänt i veckan"-mellanmål som fick barnen att glatt utropa "ååh va mycke gott vi får att äta ida!" och sedan medan vi var ute hördes ideér som vi leker apa! eller ska vi leka att vi simmar över atlanten? och däremellan tyckte mina eftisbarn att vi skulle "fixa" mig fin och ordna fotoshoot. Här är resultatet:

Även minen var deras idé - jobbar man med barn såg gör man
Jobb - Efter jobbet svängde jag in till farsan dit jag blivit inbjuden på middag. Gjorde ännu ett stopp på vägen hem till butiken där jag trängdes med alla andra ivriga villaavslutnings-firare. Sedan förvandlades fredaskvällen till en filmkväll. 

Jag och mitt film-sällskap träffade även två fina typer utanför makuuni när vi gick därifrån och var på väg hem. Vet inte vem som tipsat om Oliver Twist, men enligt mig kändest det mest som vissa 9gag's: Watch a movie they said - it will be fun they said

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar