12 augusti 2012

To the happy couple

Dagen då min vän och kämppis sen tre år tillbaka har förlovat sig! Wow! En riktig fin kille fick hon som ställde sig på knä efter att de sett soluppgången tillsammans och ställde frågan alla tjejer vill höra. 

Grattis!!
Var hem till gamla kämppän och hälsade på nu inatt efter att jag återvänt från Närpes lite tidigare; jag och Jossan studsade upp och ner av otålighet i väntan på att den nyförlovade och trejde "sambon" skulle komma hem. Efter kramkalaset satt vi oss i sofforna och fick höra hela storyn. Någon timme senare när ögonlocken inte hölls upp mera på någon av oss kunde ändå ingen sluta le. 

Resten av dagen faller lite i skymundan efter en sådan här kväll/natt, ända sedan jag fick veta tidigare ikväll - men jag har nu avslutat min helg i Närpes och mangs veckan. Fint sällskap har man haft och det kompenserar den dåliga administrationen över hela konferensen, eller vad de kallade denna helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar