30 november 2012

All I want for Christmas is you

Har lunch-dejtat med finaste Edith idag. Haft ett kort besök av Sannah. Lagat middag och sett på film. Försökt börja på ett nytt skol-projekt men eftersom det är statistiken som är på tur så är motivationen och orken inte riktigt tillräcklig. Istället har jag funderat på vart jag ska få rum med min julgran och hurudan om-möblering av vardagsrummet det kräver. 

Imorgon borde jag ta en tur via tritonia efter en bok till journalistik-kursen. Sedan ska jag åka på lunch-dejt med Sanna innan jag ska ta mig till solf för ett besök till min frissa. Innan det borde jag komma på hur jag ska klippa mig också. På kvällen blir det UPRISING i Sion, så vi ses väl där? Det är pastorn som predikar imorgon och jag ser verkligen fram emot det! 


Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar