29 november 2012

My heart confess Your lordship

Gårdagen blev en riktigt bra dag även om jag sov längre än jag hade tänkt från början. På eftermiddagen åkte jag hem till mamma för att hjälpa henne städa inför helgen då vi får besök av min moster från USA och det vankas ordentligt julfirande. 

Mamma hade fått riktig julstämning hemma och jag kunde inte låta bli att njuta av det trots att jag har insett att jag är riktigt anti med allt som har med jul att göra. Brukar inte vara så, men iår är det så här. Tycker julen kommer allt för snabbt på och har ingen julfeelis alls. Kanske det blir bättre efter lillajulshelgen. 


När jag var klar och efter middagen tillsammans med familjen åkte jag tillbaka in till stan och hämtade Sannah. Vi tog en tur till Prisma och där kom vi på att vi skulle laga smoothie/milkshake till kvällens filmkväll. Sagt och gjort! Riktigt gott blev det och så fick jag använda min stavmixer för första gången också. Så, med våra smoothies och lite jul-choklad såg vi på New Years Eve.


Idag är det uppsatsskrivande, lunch med Edith och lite julklappshandladnde på schemat. Börjar med lunchen och ska nu börja åka till skolan och njuta av att det äntligen snöar. Kanske snön stannar denna gång så man får lite julfeelis?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar