1 november 2012

Ice skating on the streets

Resan till Stockholm bokad. Vi har någonstans att sova och vi slipper hem igen. Tjoho! Det jag ännu måste ordna är transport vasa-åbo-vasa. Hur jag ska leva sedan resten av månaden när jag kommit hem är sedan en annan fråga, men den tar vi senare. 

Snön var tillbaka imorse då man steg upp. Plus att jag chockerade Sannah med att vara uppe strax efter klockan åtta. Sedan har jag suttit på statistik från 9-12. Åkte hem och städat lägenheten. Fått besök mellan 2&4 och sedan har jag åkt och fått på den sista vinterringen efter att vi insett att den hade punktering och haft ett sommardäck tillfälligt på bilen. 

Sannah och jag tog en runda till Prisma, blev glatt överraskade av erbjudandet på lösgodis. Köpte våra favoriter sockermunkarna och höll sedan på att gå sönder av hunger så att vi smög in via mäccen innan vi åkte hem. Åt middagen hemma och sedan rusade jag vidare till min ledar-life. Som vanligt springer tiden iväg när man har life och snart var jag hemma igen efter några smärre halkar-nästan-och-får-hjärtat-i-halsgropen-gånger. Det är farligt halt nu! 

Imorgon efter min tent och min lunch-dejt ska jag försöka vara effektiv och skriva skolarbeten och artiklar jag borde lämna in. Sedan blir det att åka iväg på Heartbeat och sedan spenderas väl resten av kvällen åt än mer skrivande. Hoppas jag, jag borde skriva en massa arbeten och artiklar, men vi får se vad min motivation säger imorgon. 

Så, tills dess; försök att inte halka ihjäl er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar