2 november 2012

Laughing at nothing at all

Har värsta stora bulan i huvudet efter att jag igår hoppat in i bilen lite för snabbt och slog huvudet rätt så ordentligt hårt i dörrkarmen. Duktigt Amanda. 


I övrigt har jag spenderat dagen åt några timmars engelska-tent. Lunch med Edith och utforska nya delar av universitetet. Totalflipp hemma på soffan med Sannah, emellanåt skrattade vi halvt sönder oss för ingenting, och däremellan var vi bara flippade. Kvällen spenderades i Sion på Heartbeat, besök av Andreas Frankner, missionär i Ryssland. Jag och Nicolina, kvällens media-lärling hade ett klippa-och-klistra-moment under mötet och klippte ut bokstäverna till HEARTBEAT. Utöver det mingel med fina människor, uppmuntran och sedan avslutades dagen med lite skrivande av en artikel till LIVET. 


Sedan en sak som slog mig här för snart en vecka sedan och som jag har förundrats över en del; trummisar. Inte då fenomenet trummisar - tror jag - utan snarare det faktum att mina tre bästa vänners killar är trummisar. Sammanträffande? Vet inte. Men det slutar inte där, utan även tre av mina närmaste kill-vänner är också trummisar. Say whaaaat?! Intressant. 

Well, dags att skriva vidare på artikeln en stund innan det är dags att krypa till kojs. Imorgon blir det först halloween-fest på mitt gamla jobb tillsammans med mina eftisbarn, och sedan på kvällen ska jag väl titta in en sväng på Uprising tema: Superhero. Alltså blir förmiddagens uppdrag att komma på två kostymer: halloween och superhero. Good luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar