14 december 2012

Faithful friends who are dear to us gather near to us

Har idag varit på lunch med tjejerna från klassen innan vi gick på årets sista föreläsning. Det eftersom morgondagens föreläsning blev flyttad till nästa år. Inte mig emot!

lunch och den största smörgåsen
Efter dagens föreläsning åkte jag hem en sväng för att senare åka på ett ärende till banken och sedan vidare till Sion för att vara med och hjälpa till inför God Jul Vasa och sedan inför morgondagens Uprising Christmas. Dock fastnade jag med Uprising-förberedelserna så jag pysslade på med det från isch fyra till elva. Många feelis-människor kom och gick under kvällens lopp och så fick vi mycket gjort!


Ser verkligen fram inför morgondagens ungdomssamling, som också är höstens sista Uprising. Julfest it is! Riktigt bra program som jag ser fram emot, den klassiska gröten kommer att serveras och förstås glögg! En episk julfest att vänta, med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar