1 januari 2013

MVV'12/13 - Happy New Year!

Utanför regnar det, nattvakterna springer in och ut genom korridorsdörren och deras dörr. Måste de smälla så mycket? Idag började jag dagen med att halka nerför trappan när vi var på väg till duschen. Lite väl vilt sätt att börja dagen på. Sedan halkade jag igen på väg till middagen. Ouch. 

Dagen har annars rullat på med möte, kameler i korridoren, lunch, vandrade till butiken, hittade Herren i hyllan, skaffade 75 sprakastickor, förberedde inför kvällen, somnade i 20 minuter, bytte till festkläder, åt sämsta festmiddagen, hade kvällsmöte som varade   i fyra timmar, förberedde nyårsfesten, hade nyårsfest där påfs bl.a var mr. space unicorn och var upp på scen och dansade, räknade in tolvslaget, körde "we are running!" flera varv medan det blev kramkalas och dans runt i hela salen. Natten fortsatte med praise, vildaste lovsångerna och hesaste lovsångaren som ledde. Därefter fortsatte partyt, det skålades och dansades och så var vi ut en vända för att bränna lite sprakastickor i regnet. 

En riktigt bra och helgalen kväll har det varit! Mina medtekniker har skämt ut sig - som vanligt på nyårsnatten, men det är en ny nivå varje år. Mina vänner är fantastiska och kvällen har varit riktigt bra! Den skulle inte alls ha varit den samma utan mina vänner!  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar