31 december 2012

MVV'12/13 - day three

Jasså. Då var tredje dagen avklarad och nu har halva lägret/konferensen gått. Idag har det varit en bättre dag i jämförelse med igår. Däremot har jag varit mycket tröttare och halvt önskat jag varit i Vasa istället. I Vasa på Sions nyårsfest, och imorgon önskar jag nästan att jag kunde vara med några av mina andra vänner på nyårsfesten där. 

Önska får man, men här är jag, så långt söderut man bara kommer men ändå är kvar i Finland. Jobbar gör jag också om någon missat det. Idag har det som sagt varit bättre. Nästan inge stress, chill, filmtittande mitt på dagen och två helt bra möten. Lovsången är en av MVV's starkare sidor och även idag var den riktigt stark. Speciellt på kvällsmötet. 

Jag & Sannah har movie-time på eftermiddagen mellan alla möten, jobb-pass och övningar
kvällsmötet där mötesledaren testade hur många han skulle få att lägga sig på golvet och vifta med fötterna upp i luften ;)
Kvällsmötet
Idag har det också härjats mer pga. sömnbristen och det har spårat totalt ett antal gånger. Jag, mina medtekniker och Sannah&Eino. Utan de fem skulle denna resa inte vara den samma och inte lika bra. De liksom lyfter upp en när man egentligen kanske inte skulle orka. De av mina life-tjejer som är här förgyller också dagarna. Människorna gör stället, men de kan även dra ner det ordentligt. Här finns båda sorterna. 

Russinet låtsas vara tjej och lär sig polska
Sannah och en av mina life:isar som kan komma och hoppa på en när som helst för att ge en en kram :)

Imorgon är det sista dagen för 2012 och då vankas det nyårsparty samt lovsång långt in på natten. Vilket betyder många, många jobbtimmar för mig. Så, därför säger jag god natt och hoppas ni får fina nyårsfester imorgon och så önskar er riktigt Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar