19 januari 2013

We feel the rains of Your love

Vilken dag det har varit! Har spenderat närmare åtta timmar tillsammans med LIVET-redaktionen. Först lunch på Vallonia i Smedsby innan vi åkte till Kvevlax och hem till en av medlemmarna i redaktionen för att planera två/tre nummer framåt. 

Vi har ätit, brainstormat, planerat och diskuterat om vart annat. Det har varit riktigt kul och som sagt är nu två nummer framöver färdigt planerade. Nästa möte blir sedan i mars. Så, nu har man mer artiklar att skriva, och vissa som ska in ganska så genast. Bara att sätta igång!


Direkt efter det mötet åkte jag in till stan på nästa möte. Nu var det möte med Närpes Pro Audio&Light som gällde och vi träffades på ett rätt så fullsatt amarillo. Trevligare kypare har jag inte haft på länge och hela besöket var riktigt kul! 

Det är alltså Kims företag som nu är ordentligt i startgroparna och just har kommit igång på riktigt. Vi erbjuder ljud, ljus, eventcoaching, media, och artistförmedling. Vi kan även erbjuda catering och vakter och då i sammarbete med två andra företag. Känner ni någon som behöver någon av denna tjänster så är det bara att höra av sig! Hemsida på kommande!

Nåväl, under dagens middags-möte har vi diskuterat mycket den kommande våren&sommaren, keikkor som redan bokats, allmän information och praktiska saker så som arbetskläder, ny utrustning som är på kommande och dylikt. Säker mycket mer också, men det är nu en del. En riktigt trevlig kväll blev det med ett härligt gäng! 


Avslutade sedan denna dag med film hemma och lite sammanfattande för mig själv av dagen. Sedan var jag spontan och tog tillfälle i akt eftersom jag har en ordentlig sovmorgon imorgon, lördag, och bestämde att jag skulle ta mig en ordentlig lovsångsnatt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar