22 februari 2013

All at once

Den här dagen har på riktigt gått både upp och ner! Den började riktigt chill, sedan kändes det mitt i allt som att det mesta höll på att rämna under fötterna, och till sist på dagen känner jag mig ganska nöjd eftersom jag idag fått en hel kurs bort från min "school-to-do"-lista. 

Min sista vardags-sovmorgon på länge spenderades med att inte stiga upp på flera timmar utan istället se på senaste NCIS-avsnittet från staterna och fundera lite kring EC'13. Konstaterade att det idag var exakt 5 veckor tills det kickar igång, och att det igår var exakt 2 månader tills jag blir 21. Jaiks! 


Sen kom den stund då alla mitt i allt skulle ha tag på en och det var det här problemet och det här som inte fungerade. Det blev en LIFE-diskussion, försök till problemlösning av designer tills EC varav några saker har deadline nästa vecka, därtill lite media-skötar bestyr, LIVET-artiklar att skriva och den alltid pressande "school-to-do"-listan som hänger över en. Och allt liksom hoppade på en samtidigt.

dagens middag..fiskpinnar och blomkål i dippsås som har gått och blivit
mina favoriter just nu..random kombination, men äter man dem skilt går det fint!
Kände mig smått knäckt där ett tag, men genom att ta en sak i taget och bestämma lite träffar istället för att diskutera allt över FB så är läget relativt lugnt just nu. Allt är inte löst ännu, men vi tar en sak i taget. Som t.ex. den kurs för vilken de skulle skickas in fem uppsatser och analyser så är nu gjord och inskickad. Lycka! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar