21 februari 2013

I've surrounded you with people who love you

Mitt i allt känns det som att det är väldigt mycket som har hänt idag. Men sådana dagar tycker vi om!

Skola 9-12, och efter det när jag kom hem fick jag veta att fr.o.m nästa vecka kommer rör-remonten delvis flytta in hos mig då nya rör nu ska dras i min lägenhet. Det betyder att jag borde vara uppe och representabel kl 7 på morgonen under två veckor, men nu ni som känner mig kanske kan ana hur det kommer att fungera. Ugh. 


Därefter har jag spenderat någon fin timme på Sions kontor med Julia. Vi har diskuterat lite EC-grejjer och lite annat innan det så småningom spårade iväg och vi drömde om att organisera hela vår värld. Fint så. Därefter blev det att åka hem och förbereda inför kvällen.

Har idag också återupptäckt min förkärlek till fiskpinnar, något som går tillbaka ända från då jag var liten. Berättelsen om hur jag brukade grabba tag i kanten på frysdisken då jag satt i handelskärran och sedan vägrat släppa taget innan ett paket fiskpinnar fanns i kärran är klassisk.


Ikväll har jag haft mina förra kämppisar på besök - ML & Jossan. Filmkväll för hela slanten, precis som förr i tiden. Många skratt, snacks, flipp och förstås en romantisk film. En riktigt skön kväll som det (förhoppningsvis) blir en repris på snart!

Love you! 

1 kommentar:

  1. Hälsningar från Åbo, ti dej Amanda! Länge sen jag läst din fina blogg nu, vilken tur att jag hittade tillbaka (tacka vet jag fejjan-uppdateringar) Hoppas allt e väl :) Hälsningar Ylva

    SvaraRadera