12 februari 2013

He knows me better than I know myself

Dagens upptäckt: att göra en programvaru-uppdatering på telefon är ju nästan som att få en helt ny telefon! Och på tal om uppdatering, här hittar ni bilder från fredagens Heartfriday!

Hur som, imorse fick jag ett telefonsamtal och 5 minuter senare var jag ut genom dörren för att efter en lång tids paus dra fram dagistanten inom mig. Jag skulle bara vara idag, men "någon" hade fixat det så att när jag varit där några timmar frågade de om jag kunde vara hela veckan.

Jag tror min far en trappa upp vet hur jag fungerar och ville tydligen att jag skulle jobba denna vecka. Det eftersom detta var andra jobb-erbjudandet för denna vecka. Och jag som hade tänkt studera flitigt hela veckan. Nåja, kanske jag hinner det ändå. 

En fin dag med massor av små barn springandes runt fötterna har det iaf. varit och några nya vänner har jag fått bland barnen. Ikväll har jag fått spendera några härliga timmar med min ledar-LIFE hemma hos Julia. Så skön kväll och som vanligt traskade jag hem med ett stort leende på läpparna. 

(julias bild)
Till sist tänkte jag också bjuda er på dagens filosofiering: 
There's a lit we won't do because we're afraid
that we might get hurt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar