10 februari 2013

I know the way I've laid out for you

Tjohoo!

Har blivit smått dålig på att blogga om kvällarna, men jag antar att jag har varit alldeles för trött. Gårdagen bestod av lite jobb hemma hos mamma och sedan middag i pixne med mor och hennes kar. Riktigt god middag och som efterrätt fastlagsbullar. 


Det som e najs med att besöka mamma är att man ibland kommer hem med nya saker. Igår var det ett knivställ med fem fiskars-knivar, en påse morötter, en tröja och till sist mat till dagens middag. Love you mom!

Under kvällen fick jag städ-feelis så då har jag diskat, torkat damm och försökt få fason på mitt bombnedslag till skrubb. Sedan fick jag besök av russinet så då blev det filmkväll för hela slanten. Men, nu är det söndag och jag ska iväg på min fars födelsedagskaffe.

Ska försöka att inte nämna att han nu har anslutit kategorin som är 50+, men det är så kul att retas med honom, så vi får se hur det går. Fick veta att syrran iaf. lagat ett födelsedagskort där det stod "51" lite överallt på kortet. Nicely done!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar