9 februari 2013

You light up my world like nobody else

Var helt totalt slut när jag kom hem igår, så det var sängen som gällde direkt, och jag tror nästan jag somnade innan jag hade huvudet på kudden. Tidigt hade jag också tänkt stiga upp, men det gick kanske inte så bra.


Det var en riktigt bra dag igår! En dag som definitivt åker i min "jag är tacksam för"-burk! Spenderade först en härlig "ladda-batterierna" lång-lunch ute i Sundom med min LIFE-ledare och deras katt. Hade på vägen dit bestämt mig för att senare ta en promenad i det sköna vinter-vädret.

Hittade min favorit-stig upptrampad i snön och spenderade närmare två timmar ute i det sköna vädret med lovsång i öronen! Baksidan är väl att efteråt spenderade jag närmare en timme ihopkrupen på soffan under mitt täcke i hopp om att få upp värmen tillbaka. Men det var värt det!


Kvällen spenderades på Heartfriday - UPRISING's alla hjärtans dag-firande. Vi hade rosbud där man fick köpa rosor och skriva meddelanden åt folk och så delade sedan rosbuden ut rosorna. En klassiker vid det här laget och en fin gest! Annars hade vi grymt program med besök av "OneDirection", grymma tävlingar, lovsång och en grym predikan av Edit. Jag hade en helt fantastisk kväll i Sion med många riktigt sköna människor, och sedan avslutades dagen med after-church vid calzone på kebab med ett helt gäng från Sion.

Backstage efter dopet! (benjamins bild)
Har inga egna bilder men det fotades under kvällen och senare när de bilderna kommer online kan jag skicka er länken. Men, här en video från vårt "OneDirection"-besök. (video av Jonas Holm)



A great day with great people!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar