18 februari 2013

Ordinary goes extraordinary with the right people

Söndag än en gång och såklart betyder det ett besök till kyrkan. Idag var min plats längst bak i salen: i teknikbåset. Ett riktigt bra möte blev det och jag har fått umgås med många fina människor. 


I övrigt tycker jag inte att det har hänt så mycket. Jag har läst ut min bok och ska nu försöka få mig själv att läsa alla statistikböcker jag ska ha skrivit rapport på. Men, jag har en aning om att de inte är lika lättlästa och underhållande som Nicholas Spark's böcker är. 

dagens treat
Jag har också chillat en sista kväll med Emilia och haft en gemensam bekant på besök halva kvällen. Imorgon måndag ska jag försöka få mig själv att gå på finska-föreläsning, men min motivation är just about minus 10, så. 

Eftermiddagen och kvällen lockar aningen mer då det blir jeppis-roadtrip med Emilia som gäller för att hon ska spendera sportlovet där och så passar jag samtidigt på att träffa några vänner där. Plus en skön lovsångsstund ensam i bilen på vägen hem! Lovely.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar