17 februari 2013

"De går int som på strömsö.."

Har än en gång lyckats vända min dygns-rytm helt ut-och-in. Det genom att jag inte lyckades somna igår och istället låg och läste min bok tills kl 6 på morgonen. Hops.

Sov förstås då lite längre än kl 9 på morgonen, och när jag väl vaknat fortsatte jag att läsa lite till. - Ja, det är en bra bok! På eftermiddagen fick jag efterlängtat besök av Emilia som kommer att vara min gäst ända tills på måndagen då vi tar en roadtripp till Jeppis där hon ska vara resten av veckan och jag ska samtidigt passa på att träffa lite folk. 


En fin kväll blev det. Vi har lagat middag, sett på film, fått besök av russinet, tagit en roadtrip till Solf för jag skulle till min mor en sväng. En sväng blev det inte, utan där lämnade vi och såg på "Åsa-Nisse - wälkom to Knohult". Så random film, så det går inte att förklara heller!

Natten spenderades åt random natt-diskussioner, ett NCIS-avsnitt och genom hela kvällen har det varit till och från lite för mycket socker. Vilket betyder lite "sockerfylla" och lite "över-trötthetsfylla". Alltså helflippat emellanåt. Wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar