24 februari 2013

You have it all in Your hand

Snart är ännu en vecka till ända och tiden bara springer iväg. Februari är strax slut och EC är just runt hörnet! Nu har jag och Jossan också kommit fram till vart tiden försvinner: till Österrike. Det förklarar allt! 

Gårdagen spenderades på många ställen och det var fullt program hela dagen. Först åkte jag med min mor och handlade mat. Sedan åkte jag iväg till brändö till finaste Jossan på brunch - en väldigt sen sådan eftersom klockan hann bli tre innan vi åt. 

Jossan ♥
Lagom flipp blev det och fina samtal. Sedan kom Siri med dagens skratt (bild nedan). Därefter blev det att springa några ärenden och så innan jag landade på mäccen av alla ställen för att göra en intervju för min nästa artikel. 


Vi diskuterade mycket utöver intervjun också och jag njöt av de två timmar vi satt där. Sedan blev det en fotoshoot i sion innan vi åkte skilda vägar. Väl hemma igen fick jag besök och det blev filmkväll. Sent blev det och när de åkt somnade jag på soffan.

Men, nu är det en ny dag, och jag njuter i fulla drag av min "lediga" söndag. Jobbar inte i församlingen idag och det kommer att bli konstigt att åka dit tills kl. 5! Nåväl, denna veckas deadlines gör sig ständigt påminda så jag har nog att göra ändå. 

-> svar till kommentaren till "I will not cause pain without reason": ja, Fanny, du har ett namn också ;)
-> svar till kommentaren till "I've surrounded you with people who love you": väldigt länge sen Ylva! ja, tacka vet ja FB! ;) jo, allt fint här i Vasa! hur e de själv i Åbo? ha de fint! :)

To be continued...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar