26 februari 2013

Lifted out of the ashes, I am found in the aftermath

Börjar så där smått känna sig aningen förkyld. Oj, vad vagt det där blev! Nåja, har idag i alla fall fått dras med sjuk hals och början till hosta. Smått irriterande faktiskt. Så därför bjuder jag på dagens låt: 


Lyckades stiga upp innan kl sju idag, även om marginalen var smått icke-existerande, plus att jag lyckades bränna min frukost. Besök fick jag sedan runt åtta och sedan dess har jag fått fyra nya hål i lägenheten och så har jag blivit av med golvet i köksskåpet under diskhon. Mycket ljud har det varit men det vägs upp av snygga och trevliga byggarbetare!


I övrigt har jag suttit med tisdagens, onsdagens och torsdagens fem deadlines och hittills har jag klar 1,5/5. Helt ok, men med tanke på att jag ännu inte börjat med den som har deadline imorgon så har jag lite problem. Vet inte riktigt hur mina prioriteringar blev så här, men. Anyhow så är det väckning om mindre än 6h, dags att sova!

 Här lite bilder från gårdagen: inledde balkong-säsongen, skrev uppsatser, åkte till kyrkan och skrev ännu mera uppsatser. Lite konstigt var det att åka till kyrkan tills kl 5 och vara helt ledig och att inte ha en given plats utan man fick sitta mitt i salen. So wierd! 


bild från gårdagens möte i Sion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar