4 februari 2013

You walk with me through fire

Övervägde en lovsångskväll, men insåg att jag var lite för trött när jag inte ens orkade dra på mig skrona och jackan för att springa ner och över gatan efter ett smörpaket. 

Har bråkat med min dator idag som för tillfället bara blir sämre dag för dag. Dags för ny hårddisk! Måste bara fundera ut den ekonomiska biten först, helst innan datorn klappar ihop helt. Plus att jag behöver min dator i skick tills EC. Fast, tills EC vill jag också ha en iPad. Synd att man inte fyller innan påsken i år. 

Mellan varven då datorn uppfört sig har jag renskrivit och skickat in en artikel och ett hälsningsord tills februarinumret av LIVET. Söndag var det ju också, och det betyder förstås att man spenderat några timmar i Sion. 


Härliga människor, skratt, ett bra möte och gemenskap. Efter mötet blev det en liten EC-uppdatering,  och när jag kom hem därifrån har min hjärna inte slutat gå på högvarv. Är så sjukt taggad inför EC, och jag vill bara sätta igång.

Så ikväll har jag försökt arrangera träffar med två av mina mindre ansvars-områden samtidigt som eventmanager-sidan av mig har gått igenom vår flow chart så att det senare bara är att fylla i den med årets program. Flow charten som idag råkade döpas om till "amandas lilla bibel". Och ja, under EC (EasterConferenceoch SK (Sommarkonferensen) så är det väl nog så. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar