3 februari 2013

I can rest in Your arms

God morgon på er allihopa! Vilken galen lördag det blev. Sov för länge, satt i fyra-fem timmar och skrev artiklar och renskrev artiklar. Fick middags-besök, skrev lite till och satte mig sedan i en bil och körde runt i Vasa de följande 8-9 timmarna medan min passagerare filmat allt mellan himmel och jord. Däremellan har man hunnit med natt-mat och en del snö-plumsande.




När man senare kom hem mitt i natten satte jag mig återigen ner för att finslipa min sista artikel och förstås slår flow-et på och här sitter man i några timmar till. Ända tills man märker att nu börjar folk röra på sig igen. En av mina grannar fick just besök. Men, sedan kan man ju fundera lite, vem får gäster klockan sju på en söndag morgon? 

Nej, nu ska jag och sova, för om några timmar måste man upp igen och skriva mera texter, innan man får åka till Sion och förbereda möte och därefter gå på EC-planering med en massa episka människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar