24 mars 2013

Five days left

Inser ganska snabbt efter att jag satt mig ner för att börja skriva att jag inte tagit ett enda foto idag. Men det är lugnt, ni får gå in på EC-bloggen och se vad som har hänt där idag och se några bilder från dagen. 

Själv har jag förutom kollat lite EC-stuff njutit av min näst sista lugna dag innan EC-veckan kör igång. Har också träffat både min mor och min far idag, och varit nerför halva backen till Sion och kollat läget där och träffat några fina människor.

Har också idag fått min födelsedagspresent av mina föräldrar. Egentligen fyller jag ju inte förrän om tre veckor, men eftersom jag har väldigt bra användning av min present redan under påsken så har mina föräldrar gett den i förtid. Något jag är oerhört tacksam och lycklig över!

Nu ska här sovas så att man är på topp nästa vecka! Imorgon nya tag och nya möjligheter. 5 dagar kvar och so much fun!

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar