18 mars 2013

I wish they could see

Ibland önskar jag verkligen att mina föräldrar skulle veta och förstå vad jag gör i församlingen och inför/under konferensen som nu står för dörren. Och de tidigare tre konferenserna jag varit eventmanager på. 

Nu nu är det någon timme mindre än 10 dagar kvar tills årets festival kör igång och jag är taggad till tusen! I EC-väg har jag idag varit på en 2-timmars planeringsträff med Uprising-teamet och några andra för att planera, spika program och checka läget vad som ännu ska göras, vad som är på gång och exakt var vi står just nu.

Annars har hjärnan snurrat sig kring EC, jag har sett på någon film, haft besök av bygg-karar och så har de också bytt ytter-dörr. Hittade den gamla plus gamla glasväggen som vetter ut mot gården lutandes mot byggnaden mitt emot. 


Ikväll har jag också haft besök av Sannah. Så skönt! Vi har sett på Mulan, ätit middag och uppdaterat varandra. Även om det i slutändan mest var jag som hade uppdaterat henne. Hops. Nåväl, nu sova och imorgon bitti besök till läkaren för min handled. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar