3 mars 2013

Livet som förkyld

Ett tag sedan sist. Mars har det hunnit bli - 3:e mars till och med. Jag gick och blev ordentligt förkyld plus en ögoninflamation som bonus. Tjohej.

Så, jag har vilat, sovit, vilat lite till och varit rastlös. Skypade i närmare åtta timmar med min ålänning igår och det var väldigt fint. Blev däremot sen så trött att jag i princip somnade mitt i.


Eftersom mina ögon bråkat har jag då spenderat dagarna åt att vara halvblind. För er som kanske inte vet så kan jag berätta att jag haft glasögon sedan 5:an i lågstadiet och konsekvent använt linser sedan gymnasiet. Så hela min värld har varit extremt suddig de senaste dagarna, men det är intressant hur snabbt man ändå vänjer sig.

Min mor har varit hit med kexchokla från en kryssning hon varit på. Jag har sett massor av filmer. Lyssnat på lovsång i timtals medan jag bara legat på soffan - rekommenderas! Och så har jag än en gång bekräftat min avsky för finrexin. Ugh!


Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar