28 februari 2013

Breathe life into this skin

Nu är det exakt en månad (4 veckor) tills EC'13 - In Real Life drar igång, och jag är så taggad! Februari är mysktiskt nog redan slut och imorgon, fredag, är det redan mars.
Galet!

Den här veckans deadlines (5/5) är nu inlämnade - i tid - och jag är lycklig! Bara den arma förkylningen kvar nu. Satt och tok-läste och tok-skrev från och med kl 12 då jag insåg att tiden började vara knapp. Innan det hade förkylningen däckat mig och så hade jag gjort lite research på nätet och fixat lite. 

Lycklig (och flitig) studerande ;)
Med 20 minuter till godo lämnade jag in mina papper på soc.pol-våningen i Academill och hade en egen liten glädjedans i hissen när jag skulle åka hem igen. Den lediga kvällen har jag firat med att pimpla mer varm o'boy, sett på NCIS, chillat lite med min far och lagat ordentlig middag åt mig. 


Imorgon blir det en studie-fri dag då jag ska koncentrera mig på att bli frisk. = slöande i soffan, kanske läsa en av de där böckerna jag länge velat läsa eller se en hög med filmer. En kombination av de tre blir det nog. Och så kanske jag tar mig en tur till en bitik för att skaffa mig sista twilight filmen. Hmm. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar