22 mars 2013

The countdown begins

Idag har jag varit ut på äventyr i Malax för att klippa mig - ja, min frissa har flyttat dit. Sedan har jag försökt få kontroll över EC och skolan igen efter mitt översvämnings- och flyttäventyr. Tömde också kylskåpet och fryseni lägenheten så sade adjö av lägenheten tills de har fixat upp den. 


I inflyttningsväg har jag fått packat upp en hel del, första riktiga måltiden har lagats och ätits tillsammans med Jossan. Nu är gäller det att fylla garderoben med det som är kvar och sedan anse sig själv inflyttad. Ikväll har jag också varit på bön, pepp och lovsång inför EC med en rad härliga människor och njutit av den korta vägen till och från Sion. 

Idag var det ju också en vecka kvar till EC, så nu börjar det kicka igång riktigt på riktigt här! Wohoo! Följ med förberedelserna och EC här! och kom gärna med och fira påsken tillsammans med oss! ..och här lite avslöjanden av en del av helgens program: 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar