21 april 2013

Happy Birthday to You!

Vaknade upp ett år äldre i morse och titulerar mig numera "..21 år gammal..". Jag fick en födelsedag helt i min smak. Jag har spenderat hela dagen med min familj - hela min familj. Släkten och min familj i kyrkan. 

Började dagen bright and early med att traska ner till Sion och börja förberedelserna inför dagen inspirationsdag för kvinnor. En riktigt fin dag blev det, många fina människor och en hel del inspiration. Tyckte smått synd om dagens ljudtekniker (satt i två skift) som enda killar bland 70-80 kvinnor. 

Bland annat den ene fick smått "trauma" efter att ha gått in på kill-wc:n bara för att hitta 5 kvinnor trängandes vid spegeln. Stackarn - men, egentligen, vad kan man vänta sig när kyrkan i princip borde vara fylld med endast kvinnor? 


Jag blev bjuden på princesstårta också dagen till ära och många gratulationer har jag fått. Kvällen spenderades med halva släkten. Min mor kom hit med tårta efter tårta och jag har kanske totalt 1,5 tårtor av olika slag kvar. Plus kex. - och imorgon kommer det mer tårta och bullar. 


och ja - det simmade rosa elefanter i min choklad-tårta ;)
Avslutade dagen lugnt i soffan med filmkväll med russinet. Nattflipp och sedan förberedelser inför morgondagens fortsatta firande. Då igen med båda familjerna, andra halvan av släkten och sedan är det ju söndag så det betyder Sion!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar