22 april 2013

My heart on Your heart

Tiden går fort - som alltid då man har roligt. Sitter som bäst i skolan och lyssnar på vinden som river och sliter i byggnaden och plåttaket vilket frambringar ett dovt men konstant buller här uppe på B6. Tycker synd om de på B7 som är direkt under plåttaket. 

Gårdagen blev bra. En riktigt slö morgon då jag fick sova länge innan jag släpade mig till soffan för att se lite NCIS innan jag började göra i ordning för släktkalas nr2 och samtidigt förbereda gårdagens möte i Sion.

Släktkals blev det och mer tårta och bullar fick jag. När jag sedan efteråt traskade ner till Sion för att jobba ntog jag med mig tårta å bullar, dels för att allt inte rymdes i mitt kylskåp, dels för att bjuda på tårta till de som var med och gjorde dagens möte.

Riktigt nöjda och glada verkade de också bli av att få lite tårta, och resten av tårtan sade jag att de som jobbar på kontoret inne i veckorna får äta. Det är de definitivt värda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar