28 april 2013

Help me look at myself with Your eyes

Nattsudd på gång. Fast ett aktivt och effektivt sådant. Relativt i alla fall. Det är svårt att säga hur effektiv man varit när to-do-listan konstant växer vart efter man kommer på mer som borde göras. 

Har i alla fall dag fått mina däck bytta på bilen av min hjälpsamma far, varit på inflyttningsfest hos grannen, eller grannen som bor i huset bredvid där jag inte bor för tillfället. Mycket trevligt folk och jag som konstaterade att jag måste jobba på mina mingel-skills.

passade på att njuta av utsikten som jag saknat kolossalt! - och balkongen! 
Avslutade kvällen på bio med en klasskompis - Warm Bodies och enligt mitt tycke riktigt sevärd. Lite annorlunda genre men alltjämt sevärd. När jag kom hem efteråt började mitt nattsudd och här sitter jag nu, några timmar senare med ett diskberg mindre, middag tills imorgon och några punkter på to-do- listan överstrukna. 

Duktigt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar