29 april 2013

You opened my eyes last night

Då var ju frågan den - hur ska man summera den här veckan? Det har hänt en hel del och jag kan nog summera det som en riktigt bra vecka. 

Började söndagen tidigt - utan att försova mig till och med! Gick ner till Sion vid 9 och hade träff med pastorn för att gå igenom lite inför dagens möte och sedan sprang jag på och pysslade med diverse grejer. Gick hem på lunch, fixade en deadline och gick sedan tillbaka till Sion för att fortsätta. 


Många fina människor, skratt som ekade genom byggnaden och en hel del att göra. Ett riktigt bra möte fick vi också! Dagen och veckan avslutades med kebab med två vänner, lite flipp, mätta magar och till sist en lång diskussion i bilen när jag blev skjutsad hem. Tror vi stod på parkeringen ganska länge. 

Denna vecka kommer att bli bra men också krävande eftersom jag har massor av deadlines jag borde - och vill - få in, men plus en massa roliga program och event så ska det nog gå bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar