9 april 2013

I am empty but I know Your love does not run dry

Tiden springer iväg från mig och ibland känns det som att jag inte riktigt hinner med allt jag borde och skulle vilja göra. 

Igår var det söndag och då var det förstås Sion som gällde. Fina människor, event-manager, skoj, mingel, medlemsintagning, EC-video, lovsång och en bra predikan. Det summerar väl ganska bra min dag. Avslutade sedan dagen på kebab med Joss medan snöyran greppade tag om Vasa. 


Idag har det varit skola hela dagen. Vackert väder har det dessutom varit, så där så att man längtat ut istället för att sitta på första föreläsningen på sju evigheter. Grupparbetena vi håller på med börjar  man äntligen se ett slut på och då var det bara två till. 


Kvällen har spenderats åt att ta igen lite sömnbrist, städat lite inför morgondagens LIFE och vad jag sedan pysslat på med. Jo - jag kände mig lite impulsiv och bestämde mig för att spendera större delen av helgen i Sibbo. Spännande!

Och till er som har väntat - här kan ni se Sions egna bilder från EC13!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar