10 april 2013

I will give you my whole heart

Har en riktigt skön tisdag bakom mig och är nu redo att ta mig an den mer kaos-artade avslutningen på denna vecka. 

Först skola i några timmar, en snabb visit hos min mor innan jag återvände till skolan för att gå på föreläsning. Efter det åkte jag en sväng via min gamla lägenhet och fann köket i vardagsrummet, och efter det åkte jag efter Sannah till FKF. Åkte sedan vidare till butiken för att handla och sedan till mitt för att förbereda kvällens LIFE-träff. 

Köket i vardagsrummet på gamla stället och när det är dags för LIFE-träff med tjejerna är det fest! därav ballongerna ;) 

Första life-träffen med mina favorit-tjejer på länge och vi hade det riktigt fint. Först grönsaker och dipp och lite chill innan vi gick ner till Sion för den årliga påskäggs-jakten innan vi hade en ordentlig lovsångskväll. Hur härligt som helst och något jag verkligen rekommenderar! 

kinder-surpricen alla fick från påskäggs-jakten och så den mörka bilden av vår böneämnes-/tacksägelseämnes-skål och den fina stämningen vi hade på vår lovsångskväll. 

Vi hade även en skål vart man fick skriva lappar med böneämnen eller tacksägelseämnen och det blev också riktigt lyckat. Hur nice som helst hade vi det innan natten sedan kom emot. Ikväll har jag också min ålänning som nattgäst och bättre avslut på denna dag kunde man inte få. 

Kärlek och tacksamhet till er alla! Ta och uppmuntra någon idag i din närhet idag. 





1 kommentar:

  1. Thanks for the wonderful informations about CBN ISOLATE | POWDER. We found some interesting contents on your website
    order BUY BULK CBN ISOLATE | POWDER ONLINE.We wish to inform you and your audience about oUr interesting article abouth BUY BULK CBN ISOLATE | POWDER and other isolate products Buy Bulk CBG Isolate | Crystals ONLINE,for more informations CBN isolate powder wholesale.
    Buy Bulk CBG Isolate | Powder ONLINE
    interested persons should kindly reach out to us via the following listed contacted details below

    CALL/TEXT/WHATSAPP>>>>>>+1(424) 235 3914

    EMAIL>>>>>>>>support@420labextracts.COM

    SvaraRadera