19 april 2013

There's a child in all of us

Måste säga att jag känner mig relativt duktig idag faktiskt. Satt i skolan mellan nio och halv fyra. Har fått en hel del gjort och mellan de kreativa stunderna har vi kört disney-sing-along och lyssnat på en massa annan musik. 

Utöver det har jag haft middagsgäst, varit och handlat inför helgens kalas med mor. Därefter fick jag samma gäst på besök igen, men denna gång var han smått knockad - vilket slutade med att han ockuperade soffan tills han satte popcorn i halsen och hamnade på golvet. Där fortsatte han att äta popcorn. 

Haha! told you... ;)
Sedan har det städats och städats. Där emellan har jag gått och snytit mig stup i kvarten eftersom min smått envisa förkylning bestämde sig för att göra ett återbesök.
Hmpf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar