24 april 2013

We all do the best that we can

Tisdag, NCIS tisdag dessutom. Det betyder att det nyaste avsnittet sänds ut i USA kl 7/8 lokal tid, och med lite tur kan jag få se det imorgon bitti. Tjohoo!

Lyckades idag - än en gång - sova mig igenom mitt alarm utan att höra något. Fem alarm till ingen nytta. Borde göra som min klasskompis sade, skaffa en kudde som vibrerar när alarmet går av. Finns det ens sådana? Något borde jag i alla fall göra, har det inte varit ett problem förr så börjar det bli duktigt jobbigt nu. 

Annars har dagen bestått av skola, lite kvalitetstid med Sannah. Hon kom med mig som shopping-sällskap och sedan babblade vi bort tiden över middag. Därefter städning, lite filmtittande och studerande.

Dessutom åkte jag en sväng via lägenheten idag igen och fick en smärre chock över att se min favorit-vägg och -fönster vara utrivna. Antar att jag får ett rymligare kök nu i alla fall, men det blir att tänka ut en ny lösning för möbleringen. Fast, jag är nog väldigt nyfiken på hur nya köket kommer att se ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar