25 april 2013

You keep Your word, I can see that this is my time

Har suttit i skolan för sista gången denna vecka - även om det inte betyder att uppgifterna är slut för denna vecka. Det har varit grupparbeten och föreläsning på dagens schema och vi har äntligen avslutat en väldigt utdragen kurs och nu kan man vänta några studiepoäng in på STURE. 

Igår dog också min laddare till datorn, och när jag idag följde felsökningsguiden som fanns på apples hemsida hände det som syns på bilden nedan. Jag lovar, jag tog knappt i! Dyrt blev det i alla fall och jag har nu införskaffat en ny laddare. Jag som bara älskar oväntade utgifter! ..eller så inte. 


Ikväll har jag också haft LIFE hos mig. Trevligt värre! Pernilla kom hit lite tidigare och hjälpte mig med  att laga skinkpaj och plocka fram resterna från helgens släktkalas. En riktigt trevlig kväll blev det! Samtidigt känns det bra att veta att det är flera riktigt härliga dagar/kvällar på kommande, typ varje dag i 1,5 veckors tid! Sedan är det bara två dagar till innan jag sticker till Sverige! 


Härliga tider väntar runt hörnet med andra ord. Woop, woop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar