10 juni 2013

En between

Slutkörd person här hej. Medilägret är slut, det har varit galet kul och största succén var nog vattenkanan. Jag är helt slutkörd och helgen har inte bjudit på desto mer vila den heller, och inge tid eller ork att blogga. Först, lite bilder från sista dagarna under medilägret.



Äventyret sista kvällen och sista bilden är från avslutningen. 

När jag kom hem i fredas åkte jag direkt till butiken med mamma och handlade mat till mitt tomma kylskåp. När jag kom hem blev det film&pizza-kväll, plus jag då som somnade på soffan efteråt.Var - är - helt slutkörd.


Lördagen spenderades åt att sova till lunch, göra sig klar för att åka till närpes och vila på soffan lite till. I närpes blev det att åka till Grånne (Rörgrund) för att kolla in stället inför kvällens grand re-opening. Där lämnade vi hela natten trots att jag inte tänkt så - men när blir något som man planerat när man åker till närpes?


Igår söndag satt jag i sion mest hela dagen. Jobbade med sommarkonferensen och bråkat med min dator. Vandrade vi ner till minimani och käkade lunch med Pernilla innan det blev dags att förbereda  mötet. Ett möte som blev riktigt bra - som vanligt. Älska kyrkan!


Efter mötet stod jag och försökte ragga folk till konferensen som drar igång på onsdag. Sen blev det filmkväll igen, denna gång NCIS. Jag jobbade dock mest på konferansen och har nu gjort det mest hela dagen. Idag har jag inlett konferensveckan med att försova mig. Förhoppningsvis första och sista gången. Hoppas allt löser sig som ännu är frågetäcken, att människor får bli friska, vi får alla resurser vi behöver och allt annat som ännu ska fixas. 

Nu kör vi!! - sommarkonferensen.fi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar