13 juni 2013

Sommarkonferensen 2013

Alla mina vakna timmar denna vecka går åt till Sommarkonferansen och ibland känns det som att funderingarna och allt fortsätter även när jag sover. Det är med andra ord SK13 24/7!!

Det är mycket jag inte hinner med, som typ hänga tvätt, vila mina fötter, äta sova, skriva skoluppsats, och tala med människor. Var idag på väg att äta lunch från kl ett tills att jag slutligen åt medan jag sprang runt på variska där vid halv 5-5.

Talade t.ex. med chefen i telefon två varv på eftermiddagen och båda gångerna sa jag "jo-jo, jag ska bara äta först så sätter jag igång..". Han ringde med typ en timmes mellanrum. Inte är det lätt att få ätit när många ska ha tag i en och det finns massor att göra. Alltid någon som nappar tag i en när man är på väg till köket. 

Hur som helst, jag lever loppan och jag har haft fantastiskt roligt dessa dagar! Igår slapp vi in i Variska och det har varit full fräs sedan det. Ikväll hade vi vårt kickoff-möte och det blev en riktigt bra start på konferensen! Ser sjukt mycket fram emot resten, och jag kan inte annat än att i smyg storm-gilla läget att det är sovmorgon imorgon! 

Liten bildbomb från de igår och idag. Klicka på bilderna för att se dem större. Vi ses väl på Variska i helgen? 

Roadningen på tisdagen

Förmiddagens kontors-arbete med diverse dokument och övning inför öppningsmötet.



Tre sista bilderna är från kvällens öppningsmöte. 
Sjukt bra jobbat allihopa! Nu fortsätter vi och gör detta bara bättre för varje möte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar