26 juli 2013

Nattfilosofier

Som jag saknar lägerlivet! Det där med att ha fantastiska människor runt en hela tiden, kvälls-andakterna, ordentligt dagsprogram plus massor av vilda grejjer och roligt program!

Mina matvanor har åkt åt skogen, min dygnsrytm likaså. Jag ser en säsong av NCIS varje dag och den sociala mätaren är i botten, om man då inte räknar med FB-konversationer, då är den lite bättre faktiskt. Min motivation till att göra något är också nära noll, så mina dagar går mest ut på att chilla på balkongen, se på NCIS, läsa en bra bok, gå till kylskåpet i jakt på "något gott" men alltid komma därifrån tomhänt. 

På ett sätt en väldigt skön livsstil, helt isolerad och inne i sin egen värld, men inget som rekommenderas för en längre tidsperiod. Så, jag njuter av att vara ensam, samtidigt som jag längtar ut  - ut till vännerna, filmkvällar, galna påhitt, kyrkan, luncher, café-dejter och allt man nu kan hitta på! Aningen komplext va? 


Två av mina chill-turer på balkongen, vackraste solnedgången och mys-belysningen på kvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar